בילדותינו, כל יומולדת סומנה על ידי בלונים. שכן, אין חגיגה בלי עוגה, גם אין חגיגה בלי בלונים. משהו בצבעוניות ובילדותיות שהבלונים מסמלים עבורנו מחזיר אותנו לחגיגות בילדותינו. מסיבות הפתעה שנזרקים עליך בלונים, קישוטי הבית לקראת יום ההולדת של אחותך או הליצן שמכין צורות של כלבים. כיום סידורי הבלונים תפסו מקום גבוהה בחשיבותם באירועים. שכן, ניתן לראות כמעט בכל אירוע כיום, לא משנה סוג האירוע, שער כניסה מצופה בבלונים או אפילו חדר שלם מעוצב על ידי שלל צבעי וצורות הבלונים. במאמר זה נפרט על עיצוב בלונים לאירועים ועל סידור בלונים ברחובות!

הסלבס כבר גילו את הסטייל החדש

כיום, אירועים לא התקיימו ללא תפאורה. תפאורה הינה חשובה מאד ליצירת אווירה באירוע שלכם. היום סידורי הבלונים תופסים מקום חדש וגבוהה בשוק האירועים. ויש האומרים שיחליפו את סידורי הפרחים. ניתן לראות באירועים רבים שערי כניסה מעוצבים, קירות שלמים מצופים בשלל צבעים, ואפילו חדרים שלמים שמעוצבים בסגנון מסוים על ידי בלונים.

מבחן הזמן

נכון, בראש שלנו לרוב בלונים יהוו קישוט ילדותי. אך לא כך הדבר. גם בחתונות, אירועי השקה ואפילו מופעי דוגמנות ניווכח לראות שישנם סידורי בלונים מרהיבים למדי. שכן, על ידי בלונים ניתן לעצב מקומות שלמים. משום שנעשה שימוש בחומר גלם זול יחסית ניתן להשתגע וליצור גם דמויות ענק אשר מיוצרות מבלונים.

איך מוצאים בלונאי?

סקר שוק תמיד יכול להיות דבר מתיש. לכן, חסכנו לכם את הזמן ומצאנו לכם את החברה המתאימה בשבילכם. הבלונאים הינה חברה המתמחה בעיצור וסידור בלונים. הם מעצבים את כל סוגי האולמות, בתים, חצרות, גנים, מסעדות, וילות וכו'. תוכלו להנות ממחירים משתלמים ובעיקר לזכור לצבע מרהים ועיצוב משגע באירוע הקרוב שלכם. אם אתם מחפשים סידור בלונים ברחובות והסביבה בהחלט מצאתם.
לסיכום
באירוע הבא שלכם אל תפספסו ועצבו אותו בצורה מרהיבה וצבעונית. מרגישים שסידורי פרחים שייכים לשנות ה-90 הגיע הזמן להתחדש בעיצוב חדשני.