עיצוב בלונים ליום הולדת

אם יש משהו שיכול לרגש כל אדם ולהפתיע בהחלט – אלו הם בלונים ליום הולדת במגוון הצבעים והצורות, ואין ספק שבלונים ליום הולדת זהו אחד הטרנדים שלא ממהרים לחלוף מהעולם, ובעצם לתופעה הנ"ל ישנו הסבר מדעי (גם עבור המעצב ומתכנן הרעיון וגם עבור מי שמקבל את הבלון לכבוד יום הולדתו).

יום הולדת 44 יום הולדת 33 יום הולדת 20 יום הולדת 17 יום הולדת 15 יום הולדת 3 עיצוב בלונים ליום הולדת

מדוע אנחנו כל כך מתחברים לבלונים?

עוד מגילאים צעירים, אנחנו מוצאים את עצמנו מתלהבים מהמראה המהפנט של הבלונים המרהיבים שמתנוססים באוויר, שלרוב יהיו קשורים בחוט דק אל חפץ דומם.
ורבים שואלים את עצמם שאלה חשובה בנושא : משום מה זה ככה? מה גורם לנו להתאהב בבלונים? האם זאת היא הצורה העגולה שלהם או שאולי תמימותם של הבלונים שנמצאים שם סביבנו באירועים משמחים?
כך או כך, פסיכולוגים רבים ואנשי המדע והרוח, יספקו לנו מגוון רחב של אפשרויות ותאוריות בגינן אנשים מתלהבים ממראה הבלונים – אבל דבר אחד בטוח בזאת, שטרנד הבלונים לא יחלוף מהעולם שלנו (לפחות לא בקרוב).

למה כדאי לכל אחד לעצב אירועים באמצעות בלונים?

הבלונים עבור רובנו, הם מאין זיכרון ילדות שמביא עימו רגשות חיוביים ועמוקים אודות ההורים שהפתיעו אותנו במסיבות השונות עם בלונים צבעוניים. הבלונים היו שם תמיד בכל החגיגות והאירועים – וזאת בדיוק הסיבה שבתור מבוגרים ואנשים בוגרים, הבלון גורם לנו להרגשה מיוחדת ומרגשת (כאילו שלרגע קט בלבד, צללנו אל עבר הילדות שלנו).
ועוד בעיקר, כאשר הבלונים מגיעים בצבעים שונים ומרהיבים – מה שמעלה עבורנו את מצב הרוח וזאת בדיוק הסיבה שבעקבותיה רבים מהאנשים אוהבים לתכנן מסיבות ולעצב אירועים עם בלונים.

מעבר לגלרייה כאן –  לכל התמונות לעיצוב ימי הולדת ושאר האירועים.

מי אחראי לעיצוב בלונים ליום הולדת ולמגוון האירועים?

לרוב, אתם תמצאו חברות שונות ובתי עסק רבים שמעצבים בלונים ליום הולדת, בלונים לבר/ת מצווה ועוד למגוון רחב של אירועי חברה ואירועי השקה – אבל מכאן נשאלת השאלה החשובה ביותר: איך בוחרים את החברה המקצועית שתספק לי את הבלונים האיכותיים ביותר ותדע לעצב עבורי חלל מיוחד ומהפנט של בלונים מיוחדים ומרשימים?
זאת בדיוק הסיבה שאנחנו בחברת "הבלונאים", החלטנו להציע עבורכם שירותי עיצוב בלונים ליום הולדת – בשביל שכל אחד ואחת מכם יוכל להנות מהעיצובים המיוחדים והמקוריים ביותר לכל יום הולדת מקורי ומשובח שאתם רק תחלמו לחגוג!

שימי ההולדת ובר/בת המצווה נפגשים

יום הולדת 12 לילדה או 13 לילד? סידור בלונים בחדר זה נפלא, אבל כאשר מדובר לבר מצווה או בת מצווה זה שילוב מנצח לחגיגה! העיצוב מוסיף המון יופי ואווירה חגיגי והופך את האירוע למיוחד יותר.

עיצוב בלונים לכל האירועים עם חברת הבלונאים

באתר שלנו, אתם תוכלו להתרשם ממגוון ענק ועשיר של עיצובים מיוחדים שהכנו עבור בלונים לכל סוגיהם. אנחנו מכינים עיצוב בלונים ליום הולדת ולאירועי השקה ואירועים פרטיים. העיצובים שלנו כוללים בלוני הליום ובלוני אוויר, בכל הצבעים והצורות שאתם רק תוכלו לבקש!
אז אם מעניין אתכם להפוך את מסיבת יום ההולדת שלכם לאירוע נוצץ ויוקרתי במיוחד, הרי שהבלונאים יספקו עבורכם שירותי עיצוב בלונים ליום הולדת מהסרטים!

תוכן עניינים

מחפשים עיצוב לאירוע המתוכנן שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

אהבתם את הכתבה?
שתפו אותה בקליק!

WhatsApp
Facebook
Email

מאמרים נוספים

05/12/2022
אם אתם בדיוק בדרך למשרד החדש שלכם ואתם מחפשים דרך מיוחדת לציין את...
16/09/2022
אם יש משהו שיכול לרגש כל אדם ולהפתיע בהחלט – אלו הם בלונים...
16/09/2022
בדרך להציע לבחירת ליבך נישואין? איזה מרגש! הדבר הכי חשוב ביום הצעת הנישואין...

עמודים נבחרים

מידע נוסף

כל הזכויות שמורות 2022

ימי הולדת

חיוג מהיר
דברו איתנו ב whatsapp
תמונות מאירועים

בר/בת מצווה

חיוג מהיר
דברו איתנו ב whatsapp

ברית

חיוג מהיר
דברו איתנו ב whatsapp

הצעות נישואין

חיוג מהיר
דברו איתנו ב whatsapp

קיר
בלונים

חיוג מהיר
דברו איתנו ב whatsapp
תמונות מאירועים