מוצרי קד"מ (קידום מכירות) – ליצור באז לכיוון המוצרים שלך !

רוצים להעביר מסר לכמה שיותר אנשים, במינימום עלות ומקסימום אפקטיביות? פעילות בעזרת מוצרי קד"מ היא הפתרון הטוב ביותר ליצירת באז וחשיפה שיוצרת קידום מכירות שנמדד בהכנסות!
פעילות קידום מכירות היא חלק מאסטרטגיה פרסומית, אך שמתקדמת נטו במכירות. לדוגמא – אם יש לנו מוצר חדש בסניף שאנחנו מעוניינים במכירה גדולה ומהירה שלו, נפנה לאסטרטגיית קידום מכירות.

מוצרי קד"מ – בלונים, שלטים וקאפות

על ידי קידום מכירות עם בלונים, שלטים וקאפות אנחנו יוצרים באז ועניין אצל קהל לקוחות רחב כלפי המוצרים אותם אנו רוצים למכור. למשל מנהל סניף סופרמרקט שרוצה הרבה מכירות של מעדן ממותג מסוים, ניתן ליצור באז בעזרת בלונים ושלטים ממותגים שמושכים את תשומת הלב של האנשים וגורמים ליצירת עניין לכיוון אותו מעדן – כתוצאה – מכירות מרובות של המעדן.

קידום מכירות במחירים אטרקטיביים

על מנת ליצור באז לכיוון מוצרים או שירות מסוים, אין צורך בעלויות גבוהות. הבלונאים מספקים מוצרי קידום מכירות כמו בלונים, שלטים וקאפות במחירים אטרקטיביים כך שתוכלו ליצור חשיפה גדולה ככל האפשר בעלות נמוכה.

\

איזה מוצרי קד"מ הם פופולאריים?

מוצרי קד"מ הם בדרך כלל מוצרים קטנים שאנשים אוהבים וקל לחלק אותם לכמות כמה שיותר גדולה של אנשים. מוצרי קד"מ פופולריים הם בדרך כלל חפיסות שוקולדים, עטים, USB ניידים, מארזי ממתקים קטנים, מוצרים לרכבים כמו עצי ריח ומדבקות, עטים ועפרונות, תיקי בד ממותגים, מחזיקי מפתחות – כל דבר שאנשים אוהבים לקבל ולהשתמש בו. מבחינת בעל העסק כל מה שאנשים אוהבים לקבל ולהשתמש בו יכול ליצור פעולה שיווקית רחבת היקף שתיצור מכירות.

בלונים כמוצרי קד"מ

בלונים הם מוצרי קד"מ מדהימים. הם צבעוניים, בצורות ובגדלים שונים. ניתן להדפיס עליהם ולמתג אותם לפי הצורך.
בלונים הם מוצרי קד"מ בעלי פוטנציאל חשיפה גדול. קל לחלק אותם לקהל, אנשים אוהבים לקבל אותם והם תמיד מעוררים שמחה ואהבה. כשמשלבים מוצר קד"מ מסוג כזה עם מסר שיווקי קל מאוד ליצור אימפקט גדול ולקדם מכירות

אז איזה מוצרי קד"מ כדאי לי לבחור?

בחברת הבלונאים אנו מקצוענים בתחום מוצרי הקד"מ עם דגש בלונים כמוצרי קד"מ. כל מה שאתם צריכים זה להרים אלינו טלפון להתייעצות חינם שבה נעזור לכם לבחור את מוצרי הקד"מ הנכונים בהתאם לאסטרטגיה שלכם. משלב הייעוץ אנו מספקים את כל תהליך הייצור ובעיקר לספק לכם ראש שקט.

תוכן עניינים

מחפשים עיצוב לאירוע המתוכנן שלכם ? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות בנושא

עמודים נבחרים

מידע נוסף

כל הזכויות שמורות 2022