בעידן האינסטגרם של היום ידוע כי הנראות של עסקים, איך הדברים מצטלמים וכמה שיותר השקעה וייחודיות הם הדברים שמושכים לקוחות. לכן, בבואכם לפתוח סניף חדש של הרשת שלכם, לא משנה באיזה תחום של עסקים, כדאי להשקיע במקום. אחד הדברים שיכולו לתרום לכך הוא סידור בלונים מתאים. על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

הזמנת סידורי בלונים לפתיחת סניף חדש

פתיחת סניף חדש

אם יש בבעלותכם עסק והחלטתם לפתוח סניף חדש, חשוב שתיקחו בחשבון שלאירוע הפתיחה יש משמעות רבה לגבי ההצלחה של אותו סניף ושל העסק בכלל. בסופו של דבר אירוע פתיחה הוא בעצם הרושם הראשוני של המקום, ככל שהוא יצליח זה יוכל לגרום לאנשים לרצות להגיע אליו בהמשך.

בטן מלאה

כמו בכל אירוע חשוב שתביאו כיבוד ראוי ומרשים, כי אוכל תמיד עושה את העבודה. כמובן שאם העסק הוא מסעדה או קשור לתחום המזון, מתבקש שהאוכל באירוע הוא של בית העסק. במידה ולא, תזמינו קייטרינג מושקע ומותאם לסוג האירוע וכך תחסכו בלאגן של הכנות.

עיצוב וקישוטים

אחד הדברים החשובים באירוע הוא הנראות של המקום ומה האורחים חושבים עליו ברגע שמגיעים. ככל שתעצבו ותשקיעו במקום, החל מהדברים הקטנים ועד לגדולים יותר, כך תמשכו את תשומת ליבם של האורחים. השקעה בנראות יכולה להעיד על כך שהעסק חשוב לכם ושאתם משקיעים בו וכך גם בלקוחות שלכם, דבר שיגרם להם לרצות לקחת חלק.

בתחום העיצוב תוכלו לסדר שולחנות מקושטים עם מפות יפות, פרחים ברחבי הסניף, שלטים מיוחדים ועוד. כמו כן, אחד הדברים שיכול לתת את האפקט של חגיגיות והשקעה הוא סידור בלונים לעסק מיוחד ומרשים.
אחת החברות שמספקת שירות בנושא עיצוב בלונים היא "הבלונאים" אשר יכולה להפוך את האירוע העסקי שלכם לבלתי נשכח. ניתן לבקש מהחברה לעשות עבורכם שער מבלונים בכניסה לסניף, או סטנדים מרשימים עם לוגו של החברה על בלון ענק וכן, בלונים נוספים עם שם המותג של העסק. הסידור נראה מרשים וצבעוני ותוכלו לבחור בדיוק את הקונספט שתרצו כולל צבעים.

בסיכומו של דבר

אירוע עסקי לסניף חדש בחברה שלכם הוא דבר שכדאי להשקיע בו כיוון והוא חלק מהפנים של החברה שלכם. לכן, יש לחשוב על כיבוד לאורחים ועל הנראות של המקום. בחלק זה, חשוב להשקיע בכל פרט קטן ולהוסיף אפקט של חגיגיות לאירוע עם סידור בלונים מושקע. חברת הבלונאים תוכל לעשות זאת עבורכם בשלל אופציות שהיא מציעה בתחום ולהפוך לכם את האירוע לבלתי נשכח.

צרו איתנו קשר לסידור בלונים בסניף החדש, לקידום מכירות ולאווירת מבצעים!