בלונים ממותגים לעיצוב חנויות וסניפים – השמיים הם הגבול!

זקוקים לבלונים ממותגים? סידור בלונים ממותגים עם חברת הבלונאים היא הבחירה הנכונה! חברתינו מתמחה במיתוג עסקים באמצעות בלונים לאירועי חברה, קידום מכירות, הקמות סניפים חדשים, כנסים ועוד.

🎈 מעל 10 שנות ניסיון
🎈 בלונים ממותגים לכל מטרה (הדפסה ועיצוב יחד, לא ניתן רק הדפסה).
🎈 מחירים אטרקטיביים
🎈 עיצוב על ידי אמן בלונים מומחה
🎈 להצעת מחיר או חייגו עכשיו: 053-722-5470

בלונים הם לא רק לילדים! הם כלי עיצובי ומיתוגי שמשתמשים בו אלפי עסקים מדי שנה למטרות שונות כמו קישוט סניפים, מיתוג, מסעות פרסום, קד"מ ועוד
הייחוד של בלונים זה שהם מזוהים תמיד כמוצר שמח וחגיגי וכל פעם שרואים בלונים יודעים שיש אנרגיה טובה וסיבה למסיבה – ולא סתם!
כשמשלבים אותם באירוע עסקי עם קאפות ושלטים ניתן למתג בצורה מושלמת כל חנות, סניף, חלל עבודה ומשרד.

תגובתם של אנשים כלפי בלונים היא תמיד שמחה. ילדים אוהבים לשחק איתם ומבוגרים אוהבים להעניק אותם. אך הכי חשוב – בלונים לאירועים גם יכולים לשמש כשטחי פרסום ממותגים מעולים, בין היתר בגלל שטח הפרסום שלהם המאפשר פרסום ועצם היותם מגיעים בצבעים, גדלים ובצורות שונות שיכולות ביחד לשמש עבור כל רעיון מיתוגי אפשרי, כמו הקמת סניף חדש.

מיתוג עסקי עם בלונים – יתרונות

בלונים הם מוצר קל ודינמי, ניתן למקם אותם בכל מקום מבלי לדאוג לתפוסת השטח שלהם. הדינמיות שבהם והיותם מוצר קליל וחד פעמי הופכת אותם לפופולריים במיוחד בסניפים, חנויות, משרדים וחללי עבודה שונים.

עם בלונים אפשר ללכת על לא מעט אסטרטגיות צבעוניות בעקבות היתרונות הבאים:

  • ניתן להדפיס עליהם – בלונים יכולים לשמש כשטח פרסום – ניתן להדפיס עליהם כל מסר או כל לוגו שתחפצו, באיכות מעולה ובכל צבע שתרצו
  • גדלים שונים – בלונים הם מוצר מגוון שבא בגדלים שונים, למעשה – כמעט כל גודל שתרצו. יש בלונים קטנים מאוד ויש בלונים עצומים. ניתן לשלב גדלים שונים על מנת ליצור עיצובים מיוחדים ולמתג בצורות אמנותיות.
  • עיצובים שונים – כאמור, ניתן לחבר בין גדלים וצבעים שונים על מנת לעצב כמעט כל דבר שתרצו. מי שמומחה בתחום הבלונים מתייחס לזה כאמנות.
  • בלונים הם יפים – בלונים הם בין המוצרים היפים, האהובים והפופולריים ביותר שהוכיחו את עצמם במשך עשרות שנים. זה לכשעצמו נותן להם יתרון על מוצרי פרסום רבים אחרים.
  • בנוסף – ניתן להשתמש בבלונים ענקיים על מנת להקרין עליהם, לתלות עליהם דברים, להשתמש בהם כשלטי הכוונה, שלטי אינפורמציה עבור מוצרים ושירותים חדשים ועוד – השמיים הם הגבול!

מיתוג עסקי עם בלונים – לפזר את המסר שלכם ביעילות!

עוד אחד מהדברים הנפלאים שאפשר לעשות עם בלונים, זה לחלק אותם לאנשים. אנשים אוהבים לקבל בלונים, בעיקר ילדים. ברגע שהם מסתובבים עם הבלונים הממותגים שלכם החשיפה שאתם מקבלים היא ענקית! למעשה הם עושים בשבילכם את העבודה ומפיצים את המותג ואת המסר שלכם. ככה שלא רק שהענקתם מתנה, זכיתם גם לפרסום רחב ויעיל.

תוכן עניינים

מחפשים עיצוב לאירוע המתוכנן שלכם ? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות בנושא

עמודים נבחרים

מידע נוסף

כל הזכויות שמורות 2022