למרות מגוון כלי השיווק הדיגיטליים הקיימים כיום, עסקים עדיין ממשיכים להשתמש באמצעי שיווק מסורתיים כגון בלונים לקידום מכירות, דיוור ישיר, רדיו, טלוויזיה ולוחות מודעות.
בעוד שפרסום מקוון ודיגיטלי נתפס כשיטת קידום פופולרית ויעילה, אמצעי שיווק מסורתיים עדיין עוזרים להגדיל את החשיפה העסקית ולהרחיב את טווח הפרסום לצרכנים.
שימוש בבלונים למטרות קידום מכירות הוא אמצעי עם יתרונות רבים לעסקים. את החשובים אנו מונים כאן.
1. מושך תשומת לב
כלום לא משתווה לאביזר שמושך את העין ואת תשומת הלב כמו בלונים באוויר.
הוסיפו לוגו או סיסמה של העסק שלכם ויש לכם כלי שיווקי רב עוצמה שיכול למשוך לקוחות וליצור רושם ראשוני ועוצמתי.
2. חסכוני
בהשוואה לאמצעי פרסום אחרים, בלונים הם מכלי השיווק החסכוניים והיעילים ביותר.
אפשר לחשוב על זה כך: שהם מאוחסנים אינם תופסים מקום רב, אינם שוקלים הרבה ועמידים לשנים רבות.
שהם בשימוש הם בולטים לעין ומעבירים את המסר ביעילות רבה.
3. מתאימים לעסקים שונים
כל עסק יכול להשתמש בבלונים לקידום מכירות כחלק מאסטרטגיית השיווק שלהם.
מכיוון שבלונים לקידום מכירות ניתנים להתאמה אישית של 100% משמע – צבע, גודל, צורה חומר ואפילו הגז אשר מנפח את הבלונים, הם יכולים להיות מותאמים במיוחד לכל שימוש שלכם.
4. ניידות
רוצים לפרסם באירוע מיוחד, מול החנות, בכניסה או בכל מקום אחר? אין בעיה! בלונים קלים להובלה ושינוע, כלומר ניתן להשתמש בהם בכל מקום, עם הכנה מינימלית.
ניתן לנפח אותם באתר שעות ספורות לפני שהאירוע מתחיל והם ישמרו על צורתם, צבעם וישארו באוויר לאורך כל זמן האירוע.
5. מוּחָשִׁיוּת
בלונים לקידום מכירות מציעים חוויה אישית ואינטראקטיבית ללקוחות פוטנציאליים שעוברים ליד בית העסק.
ניתן לתת בלונים מנופחים למזכרת אשר משמשים כתזכורת מוחשית לעסק שלך, זאת בניגוד לדואר אלקטרוני פרסומי אשר לא נותן כל תחושה ממשית של ״משהו ביד״.
6. השפעה חזקה
ניתן ליצור בלוני רדיד (בלוני הליום) בהתאמה אישית עם צורה ייחודית ומיוחדת עבור העסק שלכם, לדוגמא בלון ממותג שכולו בצורת שם העסק או בכל צורה אחרת, השמים הם הגבול.
עם צבעים ססגוניים, מבריקים ובוהקים שנראים כיצירות אמנות המפרסמות את העסק שלכם.
בדרך זו תוכלו להבליט את המסר או הלוגו שלכם בצורה אלגנטית.
7. פרסום 24/7
לאחר שנופחו הבלונים, הם ימשיכו לקדם את העסק או המוצר שלכם ללא הפסקה כל יום, כל היום, 24/7 ככל שתבחרו בלונים איכותיים יותר לקידום העסק שלכם הם יחזיקו מעמד זמן רב יותר.
8. הם משמחים
בגלל המראה המהנה והמשובב שלהם, בלונים לעתים קרובות מעלים חיוך על פרצופם של אנשים.
בלונים לקידום מכירות מבדילים את עצמם ממדיומים שיווקיים אחרים מכיוון שהם פונים כמעט לכולם בצורה פשוטה, שוויונית ואינטואיטיבית, כולל לצעירים בגילם ולצעירים בנפשם.